1 Octombrie 2008

PR pentru maketing, categoria cu cele mai multe nominalizari la Romanian PR Week Awards

Aproape 22% dintre proiectele nominalizate in competitia Romanian PR Week Awards vizeaza comunicarea de marketing, potrivit centralizatorului publicat de organizatorii evenimentului.

Competitia Romanian PR Week Awards cuprinde opt categorii. La editia din acest an, cele mai atractive categorii au fost: "PR pentru marketing" cu noua campanii nominalizate, "Organizatii non-guvernamentale. Societate civiala" cu opt comapanii nominalizate, "Comunicare Corporatista", sapte companii nominalizate, si "Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate", sapte companii nominalizate.

Cele mai putine nominalizari au fost facute la categoriile "Comunicare in domeniul public", doar o companie, iar "Comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor" cu doua companii nominalizate.

La categoria "Comunicare interna" au fost desemnate trei campanii, iar categoria care vizeaza campaniile de PR implementate cu sume mici, "Buget - / Creativitate +", au fost nominalizate patru proiecte.

Romanian PR Week este un eveniment dezvoltat pe patru directii, Congresul International PR Week, PR Award Gala Night, un training tematic si o zi dedicata profesorilor si studentilor.

Aflat la a sasea editie, evenimentul va premia miercuri, 1 octombrie, cele mai bune campanii de PR inscrise in comeptitia PR Week Awards.



Citeste si