7 Octombrie 2008

Romania a inscris cele mai multe lucrari la festivalul de publicitate Golden Drum



Cu 319 lucrari inscrise, Romania este cea mai activa tara la Festivalul de Publicitate Golden Drum, care se desfasoara saptamana aceasta in Slovenia. Publicitarii romani s-au dovedit mai harnici decat rusii, care au inscris 274 de lucrari, si chiar decat slovenii – care s-au prezentat la festival cu 241 de inscrieri.

Leo Burnett & Target este agentia cu cele mai multe inscrieri in concurs – 24 de lucrari – urmata de Publicis si McCann Erickson, fiecare cu cate 21 de entry-uri.

Categoria cu cele mai multe inscrieri este Press (cunoscuta si ca sectiunea cu cele mai multe “ghost-uri”, in festivalurile de publicitate), unde romanii au inscris 86 de lucrari. Pe locul al doilea se situeaza concursul individual de postere “Piran, University City”, unde au fost inscrise 49 de lucrari. Alte categorii preferate de romani au fost TV (42 inscrieri), Outdoor (39), Radio si Interactive (cate 23 fiecare).

La aceasta editie a festivalului Golden Drum s-au inscris 28 de agentii romanesti, un publicitar independent, Sorin Psatta, si “clientul-agentie” TVR.

Pana acum, patru din cele 55 de lucrari inscrise de romani la categoriile Media Campaigns, Advertising Campaigns, Interactive, Film & TV Promo si Design & Art Direction au fost shortlistate de catre juriu.

A 15-a editie a Festivalului de Publicitate Golden Drum are loc in perioada 5-10 octombrie, in Portoroz, Slovenia. Anul acesta, 44 de tari au inscris 2753 de lucrari in festival.



Citeste si