21 Octombrie 2008

Pepsi investeste 1,2 miliarde dolari in noul look international



Producatorul american de bauturi racoritoare Pepsi a anuntat o investitie de 1,2 miliarde dolari in relansarea imaginii la nivel international, proces care precede lansarea brandurilor Mountain Dew si Sierra Mist pe piata din Marea Britanie.

Legendarul logo al companiei, globul colorat in rosu si albastru, a fost creat in anii ’50. Pepsi va afisa pe ambalajele produselor din portofoliu o serie de “zambete”, informeaza brandrepublic.com.

Astfel, reprezentantii Pepsi spun ca logo-ul Pepsi Diet va fi reprezentat de un zambet discret, ambalajul Pepsi va avea un zambet larg, in timp ce Pepsi Max va afisa pe eticheta “un hohot de ras”. Fontul va trece de la formatul bold la un stil retro, scris cu litera mica.

Lansarea bauturilor Mountain Dew si Sierra Mist pe piata britanica pune sub semnul intrebarii viitorul produsului 7-Up, deja prezent in magazinele din Marea Britanie.

Moutain Dew, cu aroma de lamiae, a fost redenumit Mtn Dew. Produsul a mai fost prezent pe piata din Marea Britanie incepand cu 1996, dar a fost retras doi ani mai tarziu, din cauza vanzarilor slabe. In Statele Unite ale Americii, Mtn Dew se adreseaza publicului tanar prin asocierea cu sporturile extreme si jocurile pe calculator.

Pepsi a lansat Sierra Mist pe piata americana in anul 2000, rivalizand cu Sprite (Coca-Cola), dar si cu un alt produs propriu, 7-UP.

Compania americana a anuntat de curand o cota de piata pentru segmentul produselor pe baza de cola din Marea Britanie de 23-24%, in urma unui marketing agresiv pentru Pepsi Max.

Cu toate acestea, Pepsi a admis ca intentioneaza sa apeleze la concedieri, la nivel global, din cauza profitului in scadere.



Citeste si