23 Octombrie 2008

Euromedia fuzioneaza cu Beta Cons si isi dubleaza afacerile



Euromedia si Beta Cons, filialele din Romania ale companiei de publicitate outdoor Epamedia, vor fuziona anul viitor sub numele de Epamedia Romania. Noua companie intentioneaza sa isi dubleze cifra de afaceri in cel mult cinci ani.

Grupul Epamedia este prezent in Romania din 2005, cand a achizitionat companiile de publicitate stradala Euromedia si Beta Cons. In prezent, Euromedia detine o cota de piata de 43% iar Beta Cons, de 6,6%. Cifra de afaceri cumulata a celor doua companii va atinge 24 milioane euro anul acesta.

Liderul pietei de outdoor din Romania a lansat ieri, la Sibiu, 15 statii de autobuz moderne. Investitia din Sibiu se ridica la cateva sute de mii de euro si reprezinta “cel mai important proiect Euromedia”, in opinia lui Tiberiu Roman, directorul companiei.

In urmatorii doi ani, Euromedia isi propune sa inlocuiasca toate statiile de autobuz sin Sibiu. Urmatorul oras vizat pentru investitii este Bucurestiul, unde compania a negociat deja cu reprezentantii primariei amplasarea a 3-400 de statii de autobuz moderne.

"Romania reprezinta o piata-cheie pentru noi, din trei motive. In primul rand, este o piata cu dimensiuni foarte mari. In al doilea rand, potentialul de crestere al pietei este ridicat. De asemenea, tara prezinta perspectiva unei dezvoltari economice foarte bune", a spus, la Sibiu, Heinrich Schuster, directorul Epamedia.

Epamedia este o companie austriaca, ce detine filiale in 11 tari din Europa Centrala si de Est. Cifra de afaceri a companiei a fost, in 2007, de 133,1 milioane euro.



Citeste si