29 Octombrie 2008

Seed Consultants a creat brandul Radio ZU

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a dezvoltat identitatea vizuala pentru cel mai recent post de radio CHR lansat in Romania, Radio ZU. Seed Consultants a realizat si pozitionarea brandului si teritoriul vizual al acestuia.

Inovatia, interactivitatea, spontaneitatea si spiritul ludic sunt valorile brandului care au fost reflectate in noua identitate vizuala a radio ZU, creata de Bogdan Diaconu, brand designer la Seed Consultants.

“Logo-ul Radio ZU porneste de la ideea de interactivitate, exprimand faptul ca ZU e un brand ce vrea sa rezoneze cu ascultatorii, trimite si primeste vibratii, sentimente, trairi. Practic, simte ceea ce il inconjoara si reactioneaza la orice stimuli veniti din exterior, de la ascultatori. Nu ramane indiferent, nu creeaza singur trendul, nu stabileste el ce sa asculti - este o colaborare, un dialog. Cu alte cuvinte, face echipa cu ascultatorul si stabileste impreuna cu acesta ce e de facut, ce e de ascultat, ce e de vazut si asa mai departe”, spune Bogdan Diaconu, care a dezvoltat atat aplicatiile, cat si teritoriul vizual in aceeasi linie interactiva si ludica.

Procesul de branding a fost rapid, iar Radio ZU s-a lansat in luna septembrie, in urma unei colaborari intre echipa Radio ZU, formata din: Cristian Mihalache - Project Manager, Camelia Levintza Stettler – Director de Marketing, Tony Tesiu – Director de Programe, Mihai Morar si Daniel Buzdugan si echipa de proiect din partea Seed Consultants alcatuita din: Dochita Zenoveiov – Managing Director, Andreea Lupu – Brand Consultant, Bogdan Diaconu – Brand Designer si Roxana Iancu – Project Manager.

Seed Consultants este o companie romaneasca ce ofera servicii de consultanta si strategie de brand si design. Infiintata in 2007, compania a incheiat anul acesta un acord cu Landor Associates, devenind partenerul exclusiv in Romania al agentiei globale de branding. In urma acestui parteneriat, cele doua companii colaboreaza strans, deruland atat proiecte locale, cat si internationale, reusind astfel sa imbine practica locala, intelegerea si cunoasterea culturii romanesti, cu expertiza globala in branding.



Citeste si