20 Noiembrie 2008

Realitatea-Catavencu se lanseaza pe piata de vanzari new media si neconventionale



Trustul de presa Realitatea-Catavencu a lansat F5 X-Media, prima regie creativa de vanzari concentrata pe online si servicii cross-media neconventionale, proiect care va fi condus de Dragos Gurarosie, fost new media manager la Prima TV.

F5 X-Media va functiona ca o regie de vanzari care va gestiona reteaua proprie de website-uri, simultan cu vanzarea de site-uri afiliate si a altor servicii new media oferite de partenerii Realitatea-Catavencu, anunta compania. Noua structura va miza pe abordari creative, neconventionale, generand posibilitati variate de expunere a mesajului publicitar online, dar si in pachete x-media, integrate cu media “traditionale”.

In acelasi timp, F5 X-Media va colabora cu DBV Media House, regia de vanzari ce administreaza spatiile TV, print si radio ale trustului Realitatea-Catavencu, pentru oferirea de solutii cross-media.

Portofoliul de servicii este compus din cinci categorii: Online Sales-axat pe campanii tip banners, video ads, pe website-urile grupului si in reteaua de parteneri si afiliati; Web Sevices-platforme e-commerce de tipul Sellerator sau intermediere de vanzari, gen Autnovo.ro; Evenimente special-tip RoNewMedia, Politica 2.0, AdBreak, festivalul de publicitate neconventionala AdFel; Proiecte cross-media (x-media)-servicii de convergenta si idei creative care combina mai multe medii online si offline; Alte new media-bluetooth push, advergaming, sms push, mobisites, etc.

Regia va fi condusa de Dragos Gurarosie (foto), asistat de Irina Morosanu din pozitia de business affairs manager. Departamentul Online Sales va fi condus in continuare de Sorin Jianu, iar cel de Service Sales de Cristian Avram.

“F5 X-Media inseamna creative sales, iar in perioada urmatoare advertiserii si brand-urile lor au nevoie de o mai mare eficientizare a mesajelor. Noi oferim memorabilitate ridicata si proiecte in care interactivitatea si implicarea consumatorului vor fi elemente cheie”, spune Dragos Gurarosie.

La randul sau, Dragos Stanca, managing director new media al grupului Realitatea-Catavencu, a precizat ca, in conditiile actuale de piata, “viitorul este al acelora care vor intelege ca business-ul in acest domeniu nu inseamna doar vanzari la kilogram, ci idei, creativitate maxima, proiecte gandite pe dorintele fiecarui client in parte”.

Trustul de presa Realitatea-Catavencu mai detine, printre altele, posturile Realitatea TV, Romantica TV si The Money Channel, retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM, agentia de presa NewsIn si publicatiile Academia Catavencu, Cotidianul, Business Standard si Money Express.



Citeste si