24 Noiembrie 2008

Variantele online ale cotidianelor britanice au inregistrat audiente record

Site-urile principalelor cotidiane din Marea Britanie au inregistrat, in octombrie, cea mai mare crestere de audienta din toate timpurile, cu numere record de utilizatori unici, potrivit unui studiu realizat de ABCe.

Astfel, audienta online a ziarului The Guardian, evaluata la aproape 26 de milioane de vizitatori unici pe luna, este de 74 de ori mai mare decat tirajul versiunii printate.

Pe locul doi intr-un clasament al audientelor online se afla site-ul Telegraph.co.uk, care a crescut la 23,2 milioane de vizitatori unici in octombrie, fata de cele 22,9 milioane din septembrie.

Site-ul tabloidul The Sun - unul dintre cele mai citite ziare din Europa, in varianta printata, a crescut cu 8.5% procente in audienta, ajungand la aproximativ 17 milioane de utilizatori in octombrie.

Noul webiste al The Times a inregistrat cel mai mic salt de audienta din septembrie in octombrie, doar 0.74 procente. Cele 20,4 milioane de vizitatori ai site-ului reprezinta, insa, o audienta mai mare cu 65% pe ultimele sase luni.

Cresterea impresionanta a numarului de cititori pe Internet se datoreaza atat continutului vast privind alegerile prezidentiale din SUA, cat si cazului celor doi jurnalistilor de la BBC, Jonathan Ross si Russell Brand, implicati intr-un scandal al farselor.

Intr-o emisiune radiofonica din 18 octombrie, cei doi i-au lasat actorului Andrew Sacks, in varsta de 78 de ani, un mesaj pe robotul telefonic, in care Ross a declarat ca Brand s-a culcat cu nepoata actorului.



Citeste si