4 Decembrie 2008

Spatiul publicitar al grupului Realitatea-Catavencu va fi gestionat de regia DBV Media House

Spatiul de publicitate al tuturor produselor grupului Realitatea-Catavencu va fi administrat, incepand cu 1 ianuarie, in exclusivitate, de regia DBV Media House, au anuntat reprezentantii grupului.

Produsele care vor fi administrate de DBV Media House sunt TV (posturile Realitatea TV, The Money Channel, Romantica si Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Idei in Dialog, Business Standard, Money Express, Tabu, B24 FUN, Bucataria pentru toti, Aventuri la pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM si Gold FM) si componenta de indoor media (Monopoly).

DBV Media House gestioneaza, in prezent, spatiile de publicitate ale posturilor de televiziune OTV si 1Music Channel, cat si cele din revistele Tango, MyBand, La Cucina, Q Magazine si din reteaua Info Sanatate.

Regia de vanzari DBV Media House a fost infiintata in noiembrie 2002, cand a incheiat primul contract de gestionare a spatiului publicitar cu o televiziune, respectiv MTV Romania. Din 2005, DBV Media House este membru EGTA (Asociatia Regiilor de Publicitate pentru Radio si Televiziune din Europa).

Trustul de presa Realitatea-Catavencu detine, printre altele, posturile Romantica TV si The Money Channel, retelele Radio Guerrilla, Realitatea FM si Gold FM, agentia de presa NewsIn si publicatiile "Academia Catavencu", "Cotidianul", "Business Standard" si "Money Express".



Citeste si