20 Ianuarie 2009

Un nou modul adresat juniorilor incepe la Scoala IAA

Au inceput inscrierile pentru editia a patra, modulul 1, la Scoala IAA. Perioada de inscrieri este 12 ianuarie- 6 februarie.

Acest modul se adreseaza persoanelor cu experienta limitata in marketing sau publicitate (d.e.: Junior Account executives, Account executives, Junior Brand Managers, Assistant Brand Managers) dar si celor care aspira la o pozitie in aceasta industrie.

Cursurile vor incepe pe 20 februarie si se vor termina pe 11 iulie. Zilele de curs vor fi din doua in doua saptamani, vineri si sambata. Se vor studia urmatoarele discipline: Marketing, Comunicare, Cercetari, Administrarea Afacerilor Financiar & Juridic, Prezentare- Motivatie si Expunere, Next Level.

John Griffiths, Mark Jezewski , Dan Petre, Mihail Vartosu, Afrodita Blasius si asistentii acestora sunt profesorii care vor preda la acest modul. Background-ul lor de practicieni transforma cursurile in ateliere practice, Scoala in sine bazandu-se pe 60% practica si restul teorie.

Scoala IAA de Marketing si Comunicare este un program de pregatire profesionala intensiva, singurul organizat in Romania de catre o asociatie profesionala, destinat tuturor celor ce lucreaza in industria de marketing si comunicare si doresc sa-si continue pregatirea profesionala, indiferent de nivel. IAA School este un loc unde teoria si practica “comunica” mai bine decat oriunde.

Scoala IAA de Marketing si Comunicare este prima structura de formatie academica din Romania patronata de o organizatie profesionala, premiata la Congresul Mondial IAA cu distinctia de „Best Practice”. Scoala IAA este recunoscuta si acreditata de catre IAA Educational Programs.

IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din spectrul comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.

In Romania, IAA reuneste 130 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.



Citeste si