21 Ianuarie 2009

ZenithOptimedia va administra contul online de 3,2 mil. euro al British Airways



Contul online-planning si buying al operatorului aerian British Airways (BA), in valoare de aproximativ 3,2 milioane de euro (3 mil. lire sterline), va fi gestionat de agentia ZenithOptimedia, informeaza brandrepublic.com.

La pitch-ul organizat de British Airways au mai participat, pe langa ZenithOptimedia, care administreaza si contul de media-planning si buying al operatorului aerian, Agency.com si OgilvyOne. Pentru promovarea in mediile de comunicare traditionale, British Airways a alocat un buget de aproximativ 19,5 milioane de euro (18 mil. lire sterline).

British Airways, a treia companie aeriana din Europa, a raportat, in noiembrie, pierderi in primul semestru al anului, din cauza scumpirii carburantilor si a scaderii traficului aerian, potrivit Bloomberg.

Compania a inregistrat pierderi nete de 49 milioane lire sterline (77 milioane dolari), fata de un profit net 493 milioane lire sterline raportat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei, citat de Bloomberg. Analistii estimasera un profit semestrial de 64 milioane lire sterline.

Vinzarile au crescut cu 6,4%, la 4,75 miliarde lire sterline. Operatorul aerian si-a revizuit in crestere estimarile privind veniturile anuale, la 4%, fata de previziunile precedente de 3%.

Reteaua internationala ZenithOptimedia este prezenta pe plan local prin agentia Zenith Media. Printre clienti se numara Atlas, Baxi, Bayer, BRD-GSG, Bricostore, Bunge, Caroli, Carrefour, Depozitul de Calculatoare, Discovery Channel, Electrolux, ING Group, Interstar, L’Oreal, Nestle, Parmalat, Policolor, Puma, Reckitt Benckiser, Toyota, Ursus Breweries, Vincon.

Zenith Media a raportat in 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 55,5 milioane euro.



Citeste si