28 Ianuarie 2009

Contul de media al Henkel Romania, administrat de Media Investment



Agentia Media Investment, parte a holdingului The Group, a castigat contul de media al companiei Henkel Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitului anului trecut.

Media Investment administreaza contul de media al Henkel Romania incepand cu 1 ianuarie 2009.

Infiintata in 1994, compania Henkel Romania are in portofoliu peste 30 de marci si mii de produse, de la cosmetice, detergenti, pana la adezivi comerciali si profesionali si tehnologii. Compania a inregistrat in anul 2007 o cifra de afaceri de peste 472 mil. lei (peste 140 mil. euro), in crestere cu peste 36% fata de anul precedent. In plus, Henkel Romania s-a situat pe primul loc in clasamentul tarilor membre ale Henkel Central Eastern Europe din punctul de vedere al ritmului de crestere in anul 2007.

Printre cele mai renumite marci Henkel in Romania se numara Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Perwoll, Clin, Bref-dintre detergenţi; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Loctite, Moment, Super Attak si Teroson-dintre adezivi si tehnologii.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Alaturi de Media Investment, din The Group mai fac parte agentiile Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.



Citeste si