6 Februarie 2009

David Lubars, BBDO North America: Presa scrisa ramane unul dintre cele mai creative si eficiente medii



Presa scrisa se numara inca printre cele mai interesante si eficiente mijloace de comunicare, ce nu trebuie sa lipseasca din campaniile publicitare, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, David Lubars, presedinte si Chief Creative Officer la BBDO North America.

“E unul dintre cele mai vechi medii si ce e fascinant in legatura cu el este ca ramane unul dintre cele mai creative, interesante si eficiente mijloace de comunicare. Oamenilor le place sa ajunga acasa si sa stea intr-un fotoliu cu revista in mana. Cu toata tehnologia de care dispun, cel putin aici, in New York, oamenii iubesc revistele”, a spus Lubars.

La cateva saptamani dupa ce a implinit 50 de ani, David Lubars, presedinte si Chief Creative Officer la BBDO North America, s-a trezit primul pe lista celor mai buni directori de creatie din lume, potrivit The Big Won – clasamentul celor mai premiate agentii, retele, campanii si creativi, realizat prin cumularea punctajelor obtinute la festivalurile de publicitate.

Distinctia “cel mai bun din lume” s-a lipit si de agentia pe care o conduce si de una dintre lucrarile pe care s-a semnat.

Cititi mai multe in interviul acordat de David Lubars.



Citeste si