4 Martie 2009

Tnuva si Vel Pitar se asociaza intr-o campanie de marketing



Producatorul de lactate Tnuva Romania s-a asociat cu Vel Pitar, Ramnicu Valcea, unul dintre cei mai mari producatori de pe piata locala de morarit si panificatie, pentru a derula o campanie de promovare comuna. Promotia are ca scop cresterea notorietatii brandurilor Sana mea si French Toast, dar si cresteri in vanzarile produselor.
Din luna februarie, Sana mea face parte dintr-o promotie comuna cu French Toast, produs de Vel Pitar. Asocierea are la baza nu numai relatia dintre cele doua produse de baza ale alimentatiei zilnice, care sunt adesea consumate impreuna, dar si similitudinile dintre cele doua branduri. Tnuva si Vel Pitar impartasesc aceleasi valori: calitate si siguranta, fara conservanti.

Promotia are ca scop maximizarea sinergiilor dintre bugetele de marketing ale celor doua firme si emiterea mesajelor catre un public mai extins, prin alaturarea clientilor celor doua companii. Promotia este comunicata atat pe ambalajele Sana mea cat si pe cele ale French Toast de la Vel Pitar.

"Acest efort comun de comunicare va creste notorietatea celor doua marci: Tnuva Sana mea si Vel Pitar French Toast. De asemenea, ne asteptam ca in urma acestei promotii vanzarile pentru produsul Sana mea sa creasca cu 15%”, a declarat Sagit Tzur Lahav, vicepresedintele departamentului de marketing al Tnuva Romania.

Tnuva Romania, filiala celui mai mare producator de lactate din Israel, a fost fondata in 2004. Compania detine o ferma de lapte la Adunatii-Copaceni si are peste 550 de angajati.



Citeste si