5 Martie 2009

Nou Group Creative Director la Graffiti BBDO



Adina Basag este noul Group Creative Director al Graffiti BBDO. Cu o experienta in publicitate de sase ani, Basag a realizat campanii precum “Martin”, “Gustav” si “Filip” pentru Tuborg sau “It’s hard to be a woman” pentru Pepsi Light.
“Adina e dintre creativii de vis pentru un director de creatie. Pasionata, cu criterii puternice, lider informal cu discurs si fara prejudecati legate de tipul de proiect. Ea a ajuns in punctul in care ii poate inspira si ghida si pe altii, gratie experientei acumulate dar si consideratiei de care se bucura printre colegi si clienti”, spune directorul de creatie de la Graffiti BBDO, Ema Prisca.

In cei patru ani de zile petrecuti la Graffiti BBDO, Basag a lucrat pentru toti clientii agentiei, printre care Banca Romaneasca, Tuborg, Pepsi Light si Scandia si a obtinut un premiu Effie pentru campania Banca Romaneasca.

“Adina va coordona o mare parte din proiectele Romtelecom si contul Tuborg, intarind structura seniorala a departamentului, formata din Mihai Gongu, Deputy Creative Director, si Roxana Panaitescu, Group Creative Director”, adauga Ema Prisca.

Adina Basag are 27 de ani si a terminat SNSPA cu specializarea Publicitate si Mass Media.



Citeste si