10 Martie 2009

Jim Bagnola: Cum sa-ti pastrezi clientii pe timp de criza



Trainer-ul international in leadership si customer service, Jim Bagnola, sustine joi, 12 martie, pentru prima data in Romania, workshop-ul “Transforma-ti clientii in followers!”.
In cadrul workshop-ului, Jim Bagnola va argumenta cum se aplica conceptul de leadership asupra relatiei angajatului cu clientul, avand drept scop final loializarea amandurora. Trainer-ul american va expune principiile psihologiei customer service-ului, in noua conjunctura, si tehnicile care determina angajatii sa-si dezvolte un simt al apartenentei si al responsabilitatii personale fata de client.

Discursul lui Jim Bagnola se centreaza pe ideea ca singura ratiune pentru care cineva are o slujba este insusi clientul. Totusi, acest lucru nu inseamna ca ultimul detine dreptatea absoluta, dar atrage necesitatea de a-l trata intotdeauna cu corectitudine. Motivul este evident: clientul pune semn de egalitate intre angajat si organizatie.

Solutia propusa de catre Jim Bagnola vizeaza dezvoltarea simtului de responsabilitate si autonomie a angajatilor in relatia cu clientul. “Serve persons” este termenul care ii desemneaza pe acesti angajati care constientizeaza ca securitatea locului lor de munca este strans legata de satisfactia clientului.

In paralel, managerii trebuie sa sarbatoreasca cu regularitate succesele impreuna cu angajatii, cat si sa intareasca si sa cuantifice cu aceeasi regularitate principiile dupa care ii conduce.

Bagnola abordeaza customer service-ul dintr-o perspectiva mai larga, folosindu-se de expertiza sa in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. Intreaga filosofie a expunerilor lui Jim Bagnola se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul declarat al workshop-urilor sale este de a-i inspira pe oameni sa-si doboare barierele mentale autoimpuse in demersul lor de actualizare a sinelui.

Lista clientilor internationali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, United Nations, U.S. Department of State, Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, Continental Airlines, General Motors, Siemens si multi altii.

In Romania, trainer-ul american a oferit consultanta Administratiei Prezidentiale, Allianz Tiriac, GFK, Lafarge, LEADERS Romania, McCann Erickson, OMV, Solectron, TMI, TAROM si altor organizatii.

In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta “The Leadership Group” si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.

Leaders Romania este devotata promovarii conceptului de leadership in Romania. Printre cele mai importante initiative ale Leaders Romania se afla seria de evenimente Leadership Center, Leadership School, Leadership Autentic, Leaders Movie, Clubul Antreprenorilor, The Leadership Center si Leaders Awards.

Evenimentul se va desfasura intre orele 9:00 si 17:00 si este al 3-lea eveniment centrat pe conceptul de leadership, organizat in cadrul Leadership Center, de catre Leaders Romania in colaborare cu Human Performance Development International (HPDI) si cu sustinerea speciala Air France KLM si Rin Grand Hotel.

Workshop-ul “Transforma-ti clientii in followers!” este promovat cu sprijinul Wall-Street, ca partener media.



Citeste si