13 Martie 2009

Odyssey comunica pentru Diamond



Odyssey a fost aleasa de catre compania Adesgo pentru a dezvolta si implementa proiectul de comunicare pentru brandul Diamond, in urma unui pitch organizat in luna februarie.
Odyssey va realiza o campanie nationala ce include componente de ATL, BTL si Media pentru Diamond, unul dintre cele mai cunoscute branduri de ciorapi din Romania. Campania consta intr-o promotie nationala desfasurata in perioada 10 martie – 29 mai, cu premii “stralucitoare” constand in diamante de 0,5 carate care vor putea fi castigate prin tragere la sorti timp de zece saptamani.

Promotia este comunicata prin spot TV, print in presa centrala si mai multe materiale de comunicare la punctul de vanzare, iar mesajul cheie transmis este “Cu Diamond castigi diamante”.

Diamond este marca de ciorapi care se adreseaza femeilor intre 15 si 55 de ani, din mediul urban, cu studii si venituri medii. Esenta marcii este data de valori esentiale ca traditie si calitate.

Odyssey este o agentie full service, cu un portofoliu de clienti care include RBS Romania, Rompetrol, Pernord Ricard (Absolut), Prodvinalco, Danone Romania, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, Class Living, KRKA, All4Trucks.



Citeste si