17 Martie 2009

Efect al crizei: Bigger Group s-a inchis



Grupul de comunicare Bigger si-a incetat activitatea, au declarat pentru Wall-Street surse din interiorul companiei. Anuntul a fost facut de Marcel Straut, fondator si manager al Bigger Group, printr-un email trimis celor aproximativ 40 de angajati.
Sursele au refuzat sa intre in detalii, mentionand ca o comunicare oficiala va avea loc in urmatoarele doua-trei zile. Potrivit paginademedia.ro, agentia a fost vanduta Tatianei Rosca (21 de ani), din Republica Moldova.

Afacerea condusa de Marcel Straut a fost fondata in 2003, ca parte a grupului Leo Burnett, sub numele Starlink Media. La inceputul lui 2008, grupul Starlink (care detinea Starlink Media, Starlink Creative Services si Starlink Creative Production) s-a rebranduit in Bigger Group. La putin timp dupa aceea, Marcel Straut a preluat actiunile detinute in cadrul firmei de Stefan Iordache, Carmen Chipuc, Bogdan Naumovici si grupul Publicis.

In vara lui 2008, Bigger Group s-a extins in Bulgaria, intr-un parteneriat cu agentia locala VPR Advertising. Spatiul media pentru clientii Bigger, printre care se numara Adevarul Holding si Storck, este gestionat de pool-ul de media buying Aegis Media Central Services.

Cifra de afaceri anuntata de companie pentru anul 2007 a fost de 14,8 milioane euro. Pentru 2008, Straut estima afaceri de 20,7 milioane euro.



Citeste si