19 Martie 2009

McCann PR isi lanseaza divizie de interactive



McCann PR lanseaza Snapshot, divizia de Interactive PR si Emerging Media, care va oferi servicii de comunicare online companiilor din sectorul IT&C.
Odata cu afilierea in 2006 la Weber Shandwick, McCann PR a inceput un proces de specializare a echipelor agentiei. Astfel, in 2008 agentia detine echipe specializate pe Tech PR, Consumer PR, Health si Financial PR.

Echipa de Tech PR s-a dezvoltat rapid in acesti ani, iar acum ofera servicii de consultanta pentru clienti precum Microsoft Romania, HTC Corporation, Ericsson Romania, Aldata Solution sau Konica Minolta.

“La inceputul acestui an, McCann PR a luat decizia de a continua procesul de specializare si de a pune bazele unei divizii axate pe digital PR. Snapshot raspunde nevoii tot mai ridicate a pietei pentru specialisti in comunicare online”, a spus Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR

Snapshot va fi condusa de Veronica Nicolae, din pozitia de Managing Partner.

Divizia ofera servicii precum: consultanta interactive si emerging media, online corporate si brand communication, online media relations, online editorial services, training-uri de online communication. Serviciile sunt adresate in principal companiilor din sectorul IT&C.

Agentia McCann PR, afiliata la reteaua internationala Weber Shandwick este divizia de relatii publice a McCann Worldgroup Romania. Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte: Coca-Cola, Coca-Cola Hellenic, Microsoft Romania, Vodafone Romania, Affichage Romania, Carrefour Romania, Tnuva, TeleRoute, Konica Minolta, Heineken, Exxon si Casa de Traduceri.



Citeste si