27 Martie 2009

Rebranding pentru producatorul de mezeluri Angst



Producatorul de mezeluri Angst trece printr-un amplu proces de rebranding, o prima etapa-implementarea pe partea de identitate corporatista-fiind finalizata, anunta compania.


“Pentru ca dorim adaptarea strategiei de business la contextul evolutiei pietei ne-am gandit sa ne reinventam. Obiectivul acestui rebranding corporatist este consolidarea pozitiei de lider al calitatii, precum si redescoperirea traditiilor autentice romanesti”, declara Sorin Minea, presedintele Angst.

Proiectul de rebranding este realizat cu sprijinul companiei Seed Consultants, specializata in consultanta de brand si design, partener Landor in Romania. Demarat in mai 2008, rebranding-ul va fi realizat in mai multe etape, prima materializandu-se in implementarea pe partea de identitate corporatista. Va urma apoi declinarea in retail si in produs.

Potrivit lui Sorin Minea, in 2008, grupul Angst a inregistrat o cifra de afacere de circa 80 milioane euro, in crestere cu 13% fata de 2007, insa profitul net al companiei a inregistrat o usoara scadere comparativ cu anul precedent. Pentru 2009, oficialul Angst estimeaza o crestere a volumului vanzarilor de circa 10%, comparativ cu 2008, dar in urma unei analize ar putea recurge si la masuri anticriza, cum ar fi blocarea investitiilor.

Grupul Angst detine doua fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 25 de magazine specializate, dintre care 17 functioneaza in Bucuresti, 2 in Buftea, 3 in Oradea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj. In portofoliul Angst se mai numara si brand-urile SantiVia si Salsi.



Citeste si