3 Aprilie 2009

Nescafe investeste peste 360.000 lei in decorarea statiilor de autobuz



Nescafe a amplasat in centrele marilor orase, statii de autobuz personalizate, printr-o investitie de aproximativ 362.000 lei. Statiile Nescafe recreeaza atmosfera calda din cafenele, fiind dotate cu canapele si un decor specific acestui tip de local.
Timp de o saptamana, doritorilor li se va servi si cafea in statia de autobuz. Invitatia la cafea va continua si in saptamanile urmatoare, trecatorii primind pliculete de Nescafe Red Cup si Nescafe 3 in 1, pentru a-si prepara singuri cafeaua acasa.

“Prin derularea acestui proiect, dorim sa oferim o solutie diferita pentru eliminarea rutinei cotidiene. Statiile de autobuz reprezinta locatiile in care atat dimineata, cat si seara, rabdarea oamenilor este pusa la incercare. De aceea, noi le oferim statii de autobuz inedite, care reusesc sa ii detensioneze pe drumul spre sau dinspre serviciu. In plus, calatorii au ocazia sa experimenteze ceva unic, pentru ca aducem noi cafeneaua in calea lor”, declara Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.

Proiectul “Statiile de cafea” NESCAFE se deruleaza in intervalul 1- 30 aprilie 2009, in centrele marilor aglomerari urbane – Bucuresti, Brasov, Craiova, Cluj si Iasi.

Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formata din: Ana-Maria Stanca - Senior Brand Manager, Tulia Casvean - Brand Manager, Silviana Mihalache - Brand Manager, Isolda Zavoianu, CRM Manager.

Dezvoltarea si implementarea proiectului “Statii de cafea Nescafe” s-a datorat si agentiilor BV McCann Erickson, Zenith Media Romania si agentiei de productie Media Advertising.



Citeste si