8 Aprilie 2009

SPM Indoor Division gestioneaza indoor-ul Bucuresti Mall si Plaza Romania



Agentia SPM Indoor Division, una dintre cele mai importante companii romanesti de indoor advertising, a adaugat in portofoliu Bucuresti Mall si Plaza Romania, mall-urile cu cel mai mare trafic din Bucuresti.
Noile suporturi contractate in regim de exclusivitate - scari rulante si balustrade - vin in completarea exclusivitatilor din alte sase mall-uri din Bucuresti si din tara.

“Aproximativ 30% din veniturile de advertising indoor in centrele de retail provin din campaniile derulate pe aceste suporturi. Perioada pentru care am incheiat contractul de exclusivitate este una cu o rata importanta de raspuns pentru campanii. Primele campanii derulate au fost pentru doua branduri de renume, Maybeline si L’Oreal”, declara Razvan Constantinescu, director general SPM Indoor Division.

Din punct de vedere statistic, in decurs de o luna, audienta estimata a campaniilor in cele doua mall-uri este de 2,2 milioane de vizite. Atat in Plaza Romania, cat si in Bucuresti Mall, 52% din clienti vin la cumparaturi cel putin o data pe saptamana. Astfel, lunar, aproximativ 275.000 de clienti unici sunt expusi la campanie de cel putin patru ori.

Acesta este primul contract de exclusivitate semnat de Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu un operator din indoor.

“Am incheiat un contract de exclusivitate cu SPM Indoor Division pentru perioada februarie-mai 2009 pe suporturile scari rulante si balustrade. In functie de rezultatele din aceasta perioada vom putea discuta prelungirea contractului”, spune Anda Marinescu, advertising manager Anchor Grup.

SPM Indoor Division a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 1,1 mil. euro, valoare obtinuta din inchirierea de suporturi si implementarea de proiecte speciale in centre comerciale de tip mall, estimand pentru 2009 o crestere de 15% a afacerilor.

Vrem sa devenim lideri pe piata de indoor de tip mall

Infiintata in noiembrie 2007, SPM Indoor Division si-a inceput activitatea cu o retea de 14 mall-uri. In prezent, agentia acopera o retea de 27 de locatii din 17 orase ale tarii si are in portofoliu clienti precum Toshiba, Pepsi, Lipton, Kitekat, Whiskas, Mars, Nokia, Cosmote, Suzuki, Jaguar, Alpha Bank, Milennium Bank.



Citeste si