24 Aprilie 2009

BDR Associates: Afaceri in scadere cu 25%, profit constant, in 2008



Dupa un an in care cifra de afaceri a companiei de consultanta in comunicare BDR Associates Communication Group a scazut cu aproximativ 25%, planurile Catalinei Stan, presedinte si CEO, includ o specializare pronuntata a serviciilor si cat mai multe proiecte in afara tarii, dar si posibilitatea deschiderii unor noi birouri dincolo de granite.
Perioadele de criza financiara ii obliga pe manageri sa-si reevalueze multe segmente de activitate, de la strategia de marketing pana la cea de personal, considera Catalina Stan, presedinte si CEO la BDR Associates Communication Group. Reorganizarea companiei de PR pe care Stan a fondat-o in urma cu 14 ani implica specializarea in domeniul managementului de criza, unul dintre cele mai solicitate servicii in aceasta perioada, alaturi de comunicarea cu presa.

Pe de alta parte, a scazut interesul clientilor pentru servicii precum organizarea de evenimente. BDR Associates a renuntat anul trecut la departamentul specializat pe BTL, axandu-se pe consultanta strategica. Aceasta miscare, impreuna cu amanarea pentru 2009 a programului Superbrands, a dus la o scadere de aproape 25% a cifrei de afaceri, anul trecut. Astfel, daca in 2007 agentia raporta afaceri de aproape 2 milioane de euro, cifra a scazut pana la aproximativ 1,5 milioane euro, in 2008.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de Media si Advertising.



Citeste si