1 Mai 2009

Publicitatea la produsele de igiena, adaptata la gripa porcina

Campaniile de marketing ale producatorilor americani de sapun si alte articole de igiena au fost adaptate la situatia creata de amenintarea pandemiei de gripa porcina, prin includerea de sfaturi care sa previna imbolnavirea, anunta 9AM.
Compania Reckitt Benckser, care produce dezinfectantul Lysol, prezinta pe site-ul propriu informatii referitoare la gripa porcina, mentionand ca, desi nu se cunoaste cu exactitate "cum se raspandeste virusul", respectarea regulilor de igiena poate preveni raspandirea infectiei, citeaza NewsIn.

Informatii si sfaturi asemanatoare sunt oferite si de Johnson & Johnson, care produce dezinfectantul de maini Purell, in timp ce Dial Corporation a lansat o campanie care sa incurajeze oamenii sa se spele pe maini mult mai des.

Spalatul pe maini este, de altfel, una dintre recomandarile de baza pe care le-au facut si autoritatile americane, prin Centrul pentru Prevenire si Control a Bolilor.

Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a avertizat guvernele tuturor tarilor ca o pandemie de gripa porcina este iminenta. OMS a decis sa ridice nivelul de alerta la 5, ultimul stadiu inainte de declararea starii de epidemie mondiala.



Citeste si