6 Mai 2009

Propaganda lanseaza divizia de Interactive



Propaganda Interactive, noua divizie a agentiei Propaganda, va oferi servicii de consultanta, strategie si productie interactiva, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva, search engine marketing precum si online si mobile media marketing.
Divizia Propaganda Interactive este coordonata de Ioana Giosan, fost Account Director la Splendid Media Interactive. Ioana detine experienta in new media buying si planning, a coordonat proiecte interactive si este profesionist calificat Google AdWords.

“Noua generatie de consumatori interactioneaza din ce in ce mai mult pe Internet, de aceea se impunea lansarea unei divizii dedicate exclusiv acestui tip de comunicare. Ne propunem sa dezvoltam concepte si campanii de marketing online originale si eficiente, prin care sa imbunatatim experienta utilizatorilor pe site-urile dezvoltate pentru clientii nostri”, afirma Ioana Giosan, Interactive project manager.

Propaganda a dezvoltat mai multe proiecte interactive sustinute prin platforme online in care au fost implicati userii in generarea continutului. Printre brandurile care s-au “imprietenit” cu consumatorii prin intermediul platformelor interactive se numara: Furazolidon cu campania “Povesti stanjenitoare”, unde prin concursul online “Mai bine razi citind decat sa plangi patind” vizitatorii site-ului si-au inscris povestile stanjenitoare. Acestea au fost votate pe site, iar castigatorii au fost premiati de Furazolidon. Campania a avut un puternic efect de viral, in numai doua saptamani de la lansare avand peste 22,838 vizualizari.

Un alt proiect care a generat o promovare virala, a fost dezvoltat pentru Coty: http://www.catdekylieesti.ro/. Pentru gama Showtime by Kylie Minogue, pe platforma de brand aprobata, agentia a dezvoltat comunicarea online. Si in campania Tchibo, a fost folosita o platforma online – proiectul de sustinere a tinerilor artisti pe site-ul www.inspirapringestultau.ro.

„Divizia Interactive a aparut ca o extensie fireasca a serviciilor de comunicare integrata ale Propaganda. Acordam o mare importanta componentei interactive si suntem pregatiti sa investim in dezvoltarea acestei divizii astfel incat sa asiguram brandurilor pe care le administram o cat mai buna expunere, integrand comunicarea in abordarea Propaganda – creative marketing. Am mare incredere in profesionalismul Ioanei si in evolutia acestui departament”, spune Adrian Tuluca, Director General Propaganda.

Propaganda Interactive dezvolta in prezent platforme interactive pentru clienti ca BRD – Groupe Société Générale si doreste sa se implice in dezvoltarea de strategii online si pentru ceilalti clienti ai agentiei.

Echipa de aproximativ 50 de profesionisti ai Propaganda lucreaza pentru clienti precum Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.



Citeste si