12 Mai 2009

Participantii la Marketing Innovation Conference vor primi bilete gratuite la seminarul Personal Branding



Persoanele inscrise la Marketing Innovation Conference, eveniment ce are loc joi, 14 mai 2009 la IAA House, pot participa gratuit la seminarul Personal Branding - Reputatie profesionala, Imagine publica, Implicare si modele sociale, networking – elemente ale constructiei brandului personal.

Seminarul Personal Branding va avea loc vara aceasta tot la sediul IAA, si este sustinut de Diana Flutur (Managing Partner, Odyssey Communication), Cristina Simion (Managing Director, Edipresse AS), Alexandra Olaru (HR&Communication Director, Unilever SCE) si Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication). Ambele evenimente sunt organizate de IAA Young Professionals in parteneriat cu Futurelab.

Participarea atat la Marketing Innovation Conference, cat si la Personal Branding ofera participantilor sansa initierii si specializarii profesionale. Cel de al doilea seminar va aduce in discutie importanta Branding-ului personal in contextul noului background din media si urmareste sa raspunda unor intrebari precum: Care este publicul tinta caruia ne adresam? Este nevoie de notorietate in spatiul public? Care este cel mai eficient si competitiv mesaj care poate fi transmis publicului tinta? Cum este perceputa imaginea personala in zona de business?

Cele doua evenimente se adreseaza profesionistilor din industria de marketing si comunicare (atat din partea clientilor, cat si din partea agentiilor), apartinand tuturor nivelurilor profesionale. Pentru mai multe detalii despre seminar si inscrieri, puteti accesa site-ul http://www.iaa.ro/Young-professionals/Iaa-marketing-innovation-conference/69.html

Marketing Innovation Conference gazduieste doi specialisti internationali in marketing si media, Marina Natanova, asociat Futurelab in Rusia si Olga Vaganova, asociat Futurelab in Ucraina, care vor dezbate impreuna cu publicul provocarile, dificultatile si oportunitatile relatiei client - agentie de publicitate si vor identifica solutii pentru depasirea barierelor de comunicare.

Acelasi concept a fost prezentat in luna martie la World CMO Council, in fata a 4000 de directori de marketing si comunicare din intreaga lume.

Seminarul este sustinut de BCR, Snack Attack si Radisson SAS. Parteneri media: The Money Channel, IQads.ro, Smark.ro, Wall-Street.ro, Radio Lynx, Revista Cariere, Business Standard, Elevate, Comunicate de Presa.ro si IAA.ro.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 26 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

Futurelab este singura retea internationala de consultanta in strategie de marketing cu un focus pe inovatie, profit si customer centricity, ale carei servicii au fost contractate de peste 50% dintre brandurile existente in Interbrand Top 100.



Citeste si