28 Mai 2009

Contul Carrefour, de la Ogilvy la Publicis



Incepand cu luna iunie, contul Carrefour va iesi din portofoliul grupului Ogilvy ca urmare a castigarii la nivel global a contului de creatie si strategie al retailerului Carrefour de catre Publicis Groupe, decizie care se va aplica si pe piata locala, informeaza un comunicat al Ogilvy Group.
Contul Carrefour s-a aflat in portofoliul Ogilvy in ultimii 10 ani, de la lansarea Carrefour pe piata din Romania.

“Carrefour a fost un business castigat local pentru care am obtinut rezultate exceptionale de-a lungul celor 10 ani. Cu toate acestea, in mod aproape ironic, trebuie sa ne despartim de un partener drag noua intr-un context international”, a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group.

Printre campaniile dezvoltate de Ogilvy Romania pentru retailerul francez se numara campaniile de imagine care au construit conceptul Carrefour – “In lupta cu preturile” - si campanii tactice precum lansarea cardului Carrefour Mastercard, lansarea serviciului Carrefour Voiaj sau campaniile pentru deschiderea celor 19 magazine Carrefour Express.

“Cunoscand perfect contul Carrefour, istoria, strategia de comunicare si fiecare detaliu in parte, Ogilvy ne-a ajutat sa ne reinventam permanent si sa ne mentinem leadership-ul pe piata de retail din Romania. O echipa entuziasta si dedicata care se va bucura mereu de aprecierea mea sincera, avand atat expertiza specifica, cat si etica unor adevarati profesionisti”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania.

Printre actualii clienti ai Ogilvy se numara BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Petrom, Heineken Romania, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Diageo.



Citeste si