28 Mai 2009

Propaganda castiga contul de creatie al discounter-ului Plus



Propaganda a castigat pitch-ul organizat in luna aprilie de reteaua de magazine de tip discount Plus. La pitch au mai participat agentiile Spotlight, McCann Erickson, Saatchi & Saatchi, Cupid Consultancy si Proximity.
In urma castigarii pitch-ului, Propaganda va asigura serviciile de strategie, creatie, account handling si productie pentru toate actiunile ATL si BTL ale marcii Plus.

“Un criteriu important pentru noi a fost acela ca nu era doar o campanie sau un proiect, ci am vorbit de la bun inceput despre un parteneriat. Urma sa ne ocupam de comunicarea marcii pe termen lung. Ne-a mai placut si faptul ca au acordat mult timp de gandire agentiei. Si asta ne-a spus multe despre Plus si echipa de acolo, care au inteles ca pentru lucruri mari ai nevoie de timp”, a spus Costin Milu, Head of Copy Propaganda.

Propaganda a castigat pitch-ul cu echipa formata din: Adrian Tuluca – Managing Director, Simina Leotescu – Head of Strategy, Madalina Oanta – Client Service Director, Andrei Tripsa – Creative Director, Costin Milu – Senior Copywriter, Vlad Tomei – Copywriter, Amandine Hendricks – Art Director, Costin Calugaru – Copywriter.

Plus, reteaua de magazine de tip discount apartinand concernului german Tengelmann, are 4 ani de existenta pe piata locala si 75 de magazine pe teritoriul Romaniei.

Propaganda este o agentie full-service printre ai carei clienti se numara Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.



Citeste si