25 Iunie 2009

Investitie de 80.000 de euro in suporturi indoor tip casete luminoase



Invent Media, unul dintre principalii jucatorii de pe piata publicitatii indoor, a alocat 80.000 de euro pentru implementarea, pana la finalul acestui an, a suporturilor de promovare tip casete luminoase in peste 60 de locatii. Acest proiect ar putea genera o crestere de 25-30% a veniturilor Invent Media, incepand cu 2010, a declarat, pentru Wall-Street, Eduard Petrescu, managing partner al agentiei.
Suporturile de promovare tip casete luminoase au fost amplasare in hotelurile Ibis Nord si Ibis Parlament, mesajul celor care vor opta pentru campanii in aceste locatii putand ajunge, in medie pe luna, la aproximativ 14.000 persoane diferite.

De asemenea, Invent Media a semnat contracte cu alte doua cladiri de birouri din zona de nord a Capitalei, oferind in prezent publicitate indoor (panouri in lift si casete luminoase) in cladiri precum Citibank BC, Victoria International BC, House Business Center, Min Transporturilor, ING BC, Nord City Tower.

“Publicul acestor locatii este in general alcatuit din persoane cu functie de decizie, persoane din managementul diverselor companii care au sediul in cladirile de birouri precum precum si din persoane cu functii importante care viziteaza aceste firme, un public asadar important pentru orice institutie. Publicitatea indoor plasata strategic constituie un instrument foarte bun si eficient de marketing din punct de vedere al costurilor, de aceea cladirile de birouri si hotelurile sunt foarte cautate in acest moment”, spune Eduard Petrescu (foto).

Costul la ratecard pentru o campanie desfasurata strict in cele patru noi locatii din portofoliul Invent Media este de 660 de euro pentru o luna.

“Daca mergem pe campanii care sa aduca o vizibilitate mai mare si care sa includa mai multe locatii atunci putem vorbi poate de cateva mii de euro - publicitatea indoor ramanand insa una foarte eficienta pentru companii din punct de vedere al costurilor raportate la vizibilitatea obtinuta”, declara Petrescu.

Agentia Invent Media a derulat campanii pentru clienti precum Allianz-Tiriac, Class, La Fantana, KFC, Pizza Hut, Jeep, Toshiba, Bosch, Mega Image, Kia, Ford, Hyundai, CSC Pharma, Marshal Turism.

Pe langa spatiul propriu zis pe care il inchiriaza, Invent Media ofera servicii integrate, de monitorizare, mentenanta si consultanta.

Agentia a raportat pentru anul trecut afaceri de 200.000 de euro din publicitatea indoor, estimand pentru 2009 o crestere de 20% a veniturilor.






Citeste si