30 Iunie 2009

Localele Publimedia raman in varianta exclusiv online



Ziarele locale ale Publimedia isi vor pastra editia online, renuntand la cea tiparita, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.
Ultima editie tiparita a cotidianului Hunedoreanul apare astazi, iar saptamanalele Clujeanul, Ieseanul si Bihoreanul au aparut ieri pentru ultima data in print, potrivit paginademedia.ro. Banateanul, un alt titlu din portofoliul Publimedia, a renuntat la varianta tiparita la inceputul anului, iar Sibianul a devenit exclusiv online in vara anului trecut.

“PubliMedia International a hotarat pastrarea brandurilor locale in varianta exclusiv online. In urma evaluarii pietei de cititori si publicitate, am hotarat sa pastram brandurile locale in varianta online, avand in vedere ca numarul vizitatorilor unici in perioada ianuarie - mai 2009 a crescut cu 222% fata de aceeasi perioada a anului trecut”, se arata in comunicat.

Cea mai citita dintre viitoarele publicatii exclusiv online este clujeanul.ro, cu circa 200.000 de vizitatori unici in luna mai, urmata de banateanul.ro (152.000 unici), ieseanul.ro (107.000 unici), bihoreanul.ro (98.000 unici), hunedoreanul.ro (83.000 unici) si sibianulonline.ro (70.000 unici).

Vezi evolutia celor 6 site-uri, pe baza datelor SATI

Potrivit BRAT, editiile tiparite ale acelorasi publicatii au avut tiraje medii cuprinse intre 4.100 si 6.800 de exemplare, in perioada ianuarie-martie 2009.

Contactata de Wall-Street, Cosmina Noaghea, director de publishing, a spus ca nu mai are nimic de adaugat la pozitia oficiala a companiei.

Anuntul vine dupa ce, in urma cu doua saptamani, mai multe voci din industria de media anuntau inchiderea localelor Publimedia. Dragos Stanca, Iulian Comanescu si Catalin Tolontan confirmau, pe surse, inchiderea ziarelor.

Publimedia International, compania de publishing a MediaPro, mai editeaza publicatii precum Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, ProSport, The One, Ce se intampla, Doctore?, ProMotor, ProTV Magazin si Time Out.



Citeste si