30 Iulie 2009

Mediafax lanseaza campania Informatie fara limite

Mediafax lanseaza o campanie cu durata de doua luni, prin care clientii fluxurilor de informatii pentru presa si pentru companii vor avea acces liber la toate produsele disponibile pe site-urile www.news.mediafax.biz, respectiv www.mediafax.biz.
Campania “Informatie fara limite” isi propune stimularea consumului de stiri de interes general si de afaceri intr-o perioada in care companiile au nevoie din ce in ce mai mare de informatii in timp real, dar resursele lor sunt mai mici.

Campania se va desfasura in perioada 29 iulie – 30 septembrie si se adreseaza clientilor mass-media si de business care sunt abonati la cel putin un flux Mediafax ce le este destinat.

Astfel, clientii Mediafax Mass-Media News care au deja acces pe www.news.mediafax.biz la minimum un flux de stiri, cu exceptia celor dedicate publicarii pe web, vor putea vizualiza si folosi timp de doua luni toate informatiile de pe site. In total, este vorba de circa 500 de materiale jurnalistice – stiri, interviuri, reportaje, comentarii, cronologii – transmise in fiecare zi de redactia Mediafax, din toate domeniile (politic, social, economic, sport, divertisment, cultura etc.).

In ceea ce-i priveste pe clientii Mediafax Business News, acestia vor avea acces gratuit pe durata campaniei la toate fluxurile de informatii economice de pe www.mediafax.biz. Prin site-ul de informatie economica transmite peste 150 de stiri zilnic, anunturi de licitatii, date statistice, revista presei etc.

Infiintata in 1991, agentia Mediafax, parte a grupului MediaPro, are peste 2.000 de clienti din mass-media, sectorul public si cel de afaceri.



Citeste si