3 August 2009

Campania Romania - Land of Choice a debutat pe Eurosport



Campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica, ”Romania - Land of Choice”, a debutat sambata, 1 august, pe canalul Eurosport , prin primul clip al acesteia, care a fost difuzat la ora 21.30.
Simultan, pentru a marca debutul campaniei, acelasi clip a rulat pe cea mai mare fatada media din Europa, Cocor Media Channel din Bucuresti, fiind preluat in direct de pe canalul Eurosport. Spotul va continua sa fie difuzat pe suportul de la Cocor si pe parcursul acestei saptamani.

Campania ii are ca protagonisti pe cei trei mari campioni romani, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, iar clipurile de promovare vor fi difuzate in perioada august-decembrie 2009 si pe postul CNN.

Potrivit MT, obiectivele acestei campanii sunt cresterea notorietatii internationale a Romaniei ca destinatie turistica, sporirea interesului publicului international fata de Romania si cresterea numarului de turisti straini din Romania.

Eurosport este un post de televiziune de sport paneuropean cu un public de peste 116 milioane de telespectatori din 59 de tari.

Ministerul Turismului anunta in data de 14 iulie ca a incheiat procedura de achizitie publica a serviciilor pentru realizarea campaniei de publicitate pe piata internationala, posturile alese fiind Eurosport si CNN.




Citeste si