7 August 2009

Online-ul aduce 50% din veniturile Frank



In septembrie 2008, doi greci si un austriac au pus bazele unui business de publicitate in Romania. La mai putin de 12 luni de la acest moment, agentia Frank deserveste circa 15 clienti, printre care si Romtelecom, si se asteapta sa incheie primul an pe profit.
Inainte de a se implica in Frank, Dimitris Tranakas a lucrat la McCann Erickson Grecia si la Ashley Worldgroup; partenerul sau Manos Damanakis, si el grec, face de 15 ani afaceri in Romania, in zona de catering si evenimente. Impreuna cu austriacul Niki Riegler, cei doi au deschis in septembrie biroul de la Bucuresti.

“Criza a fost cea mai buna oportunitate pentru noi. Clientii au nevoie multa de schimbare. Pentru agentiile de publicitate cu 100-150 de oameni e dificil pentru ca nevoia de serviciile lor nu era intru totul reala inainte de criza. Acum clientii cheltuiesc mai putin si vor ca banii pe care ii cheltuiesc sa le aduca rezultate reale. E nevoie de companii mai flexibile, cu mai putini oameni, dar foarte buni profesionisti”, spune Tranakas (foto).

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising



Citeste si