8 Septembrie 2009

Propaganda a castigat contul de media al discounter-ului Plus



Propaganda a fost desemnata castigatoare in urma licitatiei organizata de Plus in luna iulie pentru contul de media. La licitatie au mai participat agentiile Universal McCann si Mediaedge:cia.
“Suntem fericiti sa lucram alaturi de colegii nostri de la creatie pentru contul Plus. S-a realizat o legatura foarte buna intre abordarea de media si campania creativa, lucru care a aratat ca Propaganda are o strategie globala apreciata”, spune Svetlana Bulacu, Media Director la Propaganda.

Campania de media realizata de Propaganda consta intr-un mix pentru presa, radio si TV. Pe langa media, Propaganda mai furnizeaza serviciile de strategie, creatie, client service si productie pentru toate actiunile ATL si BTL, ca urmare a castigarii licitatiei organizate in luna aprilie.

Echipa Propaganda care se va ocupa de partea de media pentru Plus este formata din: Adrian Tuluca – Managing Director, Svetlana Bulacu – Media Director, Florin Ciorica – Media Manager, Elena Mihalcea – Media Planner si Alexandra Postoaca – Media Account.

Plus este o retea de magazine de tip discount, apartinand concernului german Tengelmann. Are patru ani de existenta pe piata locala si 81 de magazine pe teritoriul Romaniei.

Propaganda este o agentie full-service independenta. Printre clientii agentiei se numara: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucuresti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.



Citeste si