22 Octombrie 2009
Directorul de vanzari al Sanoma Hearst paraseste compania
Cezar Burlan, Director de Vanzari Publicitate al trustului de presa Sanoma Hearst Romania, paraseste compania.
Informatia a fost confirmata, pentru Wall-Street, de catre Els Loesberg, CEO Sanoma Hearst Romania. “Ne aflam deja in mijlocul interviurilor pentru a-i gasi un inlocuitor”, a spus Loesberg, adaugand ca noul director de vanzari de publicitate va fi o persoana din afara companiei.
Cezar Burlan este unul dintre cei mai longevivi oameni de vanzari de pe piata romaneasca, avand o experienta de 11 ani in special in vanzarea spatiului de publicitate al ziarelor si revistelor.
Burlan a coordonat vanzarile de publicitate ale Sanoma Hearst Romania incepand din august 2004. Anterior, a fost advertising sales director la Pro Sport (2000-2003), dupa ce a ocupat aceeasi functie in cadrul Publimedia, in perioada 1998-2000.
Cezar Burlan nu a putut fi contactat pana la publicarea acestui articol.
Trustul de presa Sanoma Hearst Romania editeaza 17 titluri de presa scrisa si opereaza 15 site-uri. Printre produsele Sanoma se numara Esquire, FHM, National Geographic, Cosmopolitan, Mami, Femeia, Marie Claire si Harper’s Bazaar.
Cezar Burlan este unul dintre cei mai longevivi oameni de vanzari de pe piata romaneasca, avand o experienta de 11 ani in special in vanzarea spatiului de publicitate al ziarelor si revistelor.
Burlan a coordonat vanzarile de publicitate ale Sanoma Hearst Romania incepand din august 2004. Anterior, a fost advertising sales director la Pro Sport (2000-2003), dupa ce a ocupat aceeasi functie in cadrul Publimedia, in perioada 1998-2000.
Cezar Burlan nu a putut fi contactat pana la publicarea acestui articol.
Trustul de presa Sanoma Hearst Romania editeaza 17 titluri de presa scrisa si opereaza 15 site-uri. Printre produsele Sanoma se numara Esquire, FHM, National Geographic, Cosmopolitan, Mami, Femeia, Marie Claire si Harper’s Bazaar.