23 Octombrie 2009

Codul de bune practici pe Internet, aprobat de IAB



Adunarea Generala a membrilor IAB Romania, reunita miercuri, a votat in unanimitate Codul de Auto-reglementare a industriei, cod care va sta la baza Marcii de Incredere acordata site-urilor care respecta bunele practici.
“Marca de incredere IAB nu introduce «responsabilitatea» pe Internet ci doar o certifica. Acest demers de autoreglementare este asumat de IAB Romania, asociatia care reuneste principalii playeri din industria de advertising pe Internet, si se adreseaza tuturor siteurilor publice din Romania”, a spus Cristi Parvan, vicepresedinte IAB Romania.

"Ca reprezentant al unui publisher independent, cred ca obtinerea si mentinerea unei astfel de certificari, furnizata de catre un juriu care reprezinta IAB Romania, va aduce un plus de incredere atat din partea utilizatorilor de internet cat si din partea clientilor de publicitate, care pot decide sa isi adapteze consumul de media si in functie de respectarea de catre site-uri a unor cerinte de baza”, a adaugat Mihai Seceleanu, director InternetCorp.

Totodata, in cadrul AGA IAB au fost desemnati prin votul membrilor prezenti si trei membri noi in Consiliul Director al Asociatiei precum si Presedintele Asociatiei, pozitie in care a fost reconfirmat Cristian Petriceanu.

Astfel, incepand de miercuri, din Consiliul Director al IAB Romania fac parte Alex Visa, Managing Partner Hyperactive, Ana Maria Bogdan, reprezentanta a regiei AdEvolution, si Cristian Petriceanu ca reprezentant al InformMedia, care a fost reales Presedinte al Asociatiei.

Componenta actuala a Consiliului Director al IAB Romania este dupa cum urmeaza:

Ana Maria Bogdan, reprezentant AdEvolution
Alex Visa, Managing Partner Hyperactive
Bogdan Nitu, Director General Webstyler
Cristi Parvan, manager Media Target Group
Cristi Petriceanu, reprezentant InformMedia
Cosmin Otel, director de vanzari ARBO Interactive
Dragos Stanca, Managing Director la F5 WebCorp, divizia new media Realitatea-Catavencu
Marius Pahomi, Interaction Manager Mediaedge:cia
Mihai Seceleanu, Managing Partner Internet Corp

Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste agentii interactive si de media, publisheri autohtoni, precum si regii de publicitate. Este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania.



Citeste si