2 Noiembrie 2009

Thinkdigital vinde publicitate pentru Facebook



Thinkdigital, reprezentanta autorizata a unor site-uri precum Microsoft Advertising, Miniclip, Myspace, a anuntat ca va vinde publicitate si pentru reteaua de socializare Facebook.
Thinkdigital ofera spre vanzare la cost per click social ads- bannerele pozitionate in partea dreapta a site-ului, compuse dintr-un mesaj text si logo. Aceste mesaje pot fi targetate dupa sex, varsta si chiar orasul de resedinta al utilizatorului.

La ora actuala Facebook detine 375.000 de utilizatori unici in Romania.

Top 50 cele valoroase start-up-uri online. Facebook, pe primul loc

Thinkdigital este o companie specializata in publicitate online, cu birouri in Bucuresti si Atena. Comapania s-a lansat la inceputul anului trecut si in Romania, pentru a consolida pozitia pe care o are pe piata din aceasta parte a continentului si a atras pe parcursul lui 2008 investitii totale de 300.000 euro.

Thinkdigital este reprezentantul exclusiv de vanzari pentru Microsoft Advertising (Windows Live Messenger, Windows Live Hotmail, Windows Live Spaces), MySpace si reteaua ORIDIAN, care incorporeaza un numar de 289 de site-uri internationale precum Weather.com, Economist.com, Ebay.com, Imdb.com, Photobucket.com. Reteaua Thinkdigital ajunge in prezent la un numar de 3,5 milioane de utilizatori romani dintr-un total estimat la 6,5-7 milioane utilizatori de Internet la nivel local.

De asemenea, Thinkdigital este reprezentantul exclusiv autorizat de vanzari pentru Eyeblaster, liderul global in domeniul furnizarii de servicii tehnologice pentru management-ul campaniilor online.

Cititi si Thinkdigital: Despre evolutia Internetului si cum se face publicitate online in Romania



Citeste si