4 Noiembrie 2009

Morris, Orange UK: Vrem sa fim prezenti acolo unde consumatorii se confeseaza despre brandul nostru



Operatorul telecom Orange, prezent si in Romania, se va concentra anul viitor pe o prezenta masiva in mediul online si in activitatile de marketing direct, zona in care compania si-a majorat anul acesta investitiile cu pana la 10%, mizand atat pe site-ul personal cat si pe cele in care clientii ”se confeseaza” in legatura cu brandul Orange, a declarat pentru Wall-Street Jeremy Morris, seful departamentului de marketing direct Orange Marea Britanie.
”Investitiile Orange in mediul online au crescut de la an la an, cu focus deosebit pe display, motoare de cautare si in afiliere cu alte portaluri care atrag trafic. Ma astept ca pentru anul viitor afilierea sa creasca si sa ne axam mai mult pe site-urile pentru care consumatorul nu plateste un pret propriu-zis – retele sociale, site-uri informative. Vrem si fim cat mai implicati in locurile in care consumatorii se confeseaza despre brandul nostru si sa vedem cum putem influenta decizia de cumparare”, spune Jeremy Morris (foto).

Potrivit acestuia, Orange se concentreaza asupra intelegerii in care mediile online si offline pot functiona bine impreuna. ”Avem clienti care sunt anti online, care vor sa atinga un telefon inainte de a-l cumpara. Pe de alta parte avem clienti care cumpara doar online. In aceste conditii oferim vouchere online care pot fi folosite in magazine”, explica Morris, prezent in cadrul celei de-a patra editii RoNewMedia.

La randul sau, Hraben Suknaic, regional manager Adriatics&Bulgaria si Croatia Google, sustine ca piata media a inceput sa inteleaga cat de important este sa se adapteze la ”lumea noua”, reprezentand Internetul.

In opinia sa, in urmatorii zece ani jumatate din continut va fi distribuit online.

”Asta nu inseamna ca TV-ul sau presa scrisa vor muri, ci vor trebui sa se adapteze si sa integreze continutul online in propriul continut. In prezent, 23% dintre utilizatorii de Internet din Marea Britanie folosesc serviciul de catch-up TV, care le permite sa vizualizeze programele TV si online, in timp ce YouTube are 330 de milioane de clienti unici”, spune pe YouTube”, afirma Suknaic.

Totodata, oficialul Google declara ca anul 2009 a reprezentat perioada in care serviciile mobile si publicitatea in aceasta retea s-au aflat in prim plan.

”In primul semestru au fost vandute la nivel mondial 77 mil. de telefoane inteligente, iar 15% din utilizatorii de Internet au acces la acest mediu si de pe telefoanele mobile. Este un spatiu vibrant si care va continua sa creasca rapid”, precizeaza Hraben Suknaic.

”Internetul a schimbat regulile jocului”, concluzioneaza reprezentantul Google, subliniind faptul ca producatorii se afla acum in competitie directa cu utilizatorii care au acces la mediul online si care isi realizeaza propriul continut (user generated content”.

Suknaic a prezentat trei sfaturi pentru un marketing de succes in urmatorii 5-10 ani:

1. Campanii integrate autentice – plasarea online-ului in centrul activitatii tale si modul unic de interactiune cu utilizatorii tai
2. Creativitate in realizarea publicitatii – ”Este un moment oportun pentru cei creativi sa schimbe lucrurile. Iarna din Internet iti poate da dureri de cap sau poate reprezenta un impuls pentru creativitate”.
3. Accentul pe date



Citeste si