6 Noiembrie 2009

Unde gresesc companiile active pe retele sociale



Strategia adoptata in prezent de cele mai multe companii in ceea ce priveste interactiunea cu utilizatorii in mediul online se rezuma la o abordare de tipul “E cool, vreau si eu in social media!”, complet gresita in viziunea lui Susan Rice-Lincoln, unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in comunicare si social media. Aceasta vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre elementul indispensabil pentru o strategie de succes in social media.
Primul sfat pe care Susan Rice-Lincoln, autoarea cartii “Mastering Web 2.0, Cum sa-ti transformi afacerea folosind instrumentele site-ului tau si cheile social media”, il ofera companiilor care doresc sa interactioneze in social media este sa analizeze cu atentie ce, cum si unde sunt prezenti utilizatorii.

“Inainte sa isi faca un cont pe Twitter, pe Facebook, companiile trebuie sa analizeze cu atentie ce se intampla in social media, ce, cum si unde se discuta despre produsele lor sau despre competitorii lor. Nimeni nu face asta, nimeni nu face o cercetare aprofundata. Total gresit. Iar daca lucrurile nu functioneaza toti spun cat de stupida este social media”, considera Susan Rice-Lincoln (foto).

Citit mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de Media si Advertising.



Citeste si