9 Noiembrie 2009

Unilever isi creste investitiile in publicitate



Unilever, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul FMCG-ului la nivel global, a anuntat ca si-a crescut cu 13% investitiile in publicitate in cele trei luni incheiate pe 30 septembrie, potrivit marketingmagazine.co.uk.
Directorul executiv al companiei, Paul Polman, a spus ca bugetele de publicitate vor creste si in al patrulea trimestru.

“In ultimele sase luni am introdus mai multe branduri noi in 20 de tari unde credem ca avem un avantaj si ne-am intors la o mentalitate de crestere, nu mai e vorba despre apararea business-ului, ci despre cresterea lui”, a spus Polman.

Vanzarile Unilever in al treilea trimestru au crescut cu 3,6% fata de perioada similara a anului trecut, iar profitul inainte de taxe a scazut cu 43%, pana la 1,27 miliarde euro.

Grupul este prezent in Romania prin Unilever South Central Europe, care si-a inceput activitatea in 1995 si produce si administreaza marci nationale si internationale pe pietele de produse alimentare, de ingrijire personala si a locuintei.

Portofoliul companiei include marcile Rama, Becel, Delma, Delikat, Knorr, Dove, Cif si Domestos.

Compania Unilever South Central Europe are 600 de angajati in Romania, dintre care 370 lucreaza in cele doua fabrici de pe platforma industriala Ploiesti.



Citeste si