25 Noiembrie 2009
Google cumpara o companie care ofera reclame display
Compania de internet Google a achizionat Teracent Corp pentru a beneficia de soft-ul care ajuta reclamele online de tip display sa se directioneze in functie de preferintele utilizatorilor web, scrie Bloomberg.
Soft-ul Teracent selecteaza elemente ale reclamelor, ca imagini si culori, care pot fi optimizate pentru utilizatori in functie de pozitionarea pe glob si limba pe care o vorbesc, a anuntat Google. Achizitia s-ar putea incheia in acest trimestru, iar pretul nu a fost facut public.
"Tehnologia poate ajuta companiile sa obtina rezultate mai bune de pe urma campaniilor publicitare de tip display", a anuntat Google. "De asemenea, ar putea permite companiilor de publicitate sa produca venituri de pe urma spatiului publicitar si sa ofere utilizatorilor web reclame mai bune", a mai anuntat compania.
Google a cumparat compania pentru a construi o divizie de reclame tip display dupa ce incearca sa isi extinda modelul de afacere in afara anunturilor afisate in apropierea rezultatelor de cautare online. Compania a platit in urma cu un an 3,2 miliarde dolari pentru agentia de publicitate DoubleClick si a anuntat in aceasta luna achizitia companiei de reclame prin telefon AdMob pentru 750 milioane dolari.
"Tehnologia poate ajuta companiile sa obtina rezultate mai bune de pe urma campaniilor publicitare de tip display", a anuntat Google. "De asemenea, ar putea permite companiilor de publicitate sa produca venituri de pe urma spatiului publicitar si sa ofere utilizatorilor web reclame mai bune", a mai anuntat compania.
Google a cumparat compania pentru a construi o divizie de reclame tip display dupa ce incearca sa isi extinda modelul de afacere in afara anunturilor afisate in apropierea rezultatelor de cautare online. Compania a platit in urma cu un an 3,2 miliarde dolari pentru agentia de publicitate DoubleClick si a anuntat in aceasta luna achizitia companiei de reclame prin telefon AdMob pentru 750 milioane dolari.