11 Decembrie 2009

Realitatea Catavencu investeste 4,5 mil. euro pentru extinderea in Moldova



Grupul Realitatea-Catavencu, condus de Sorin Ovidiu Vantu, investeste 4,5 milioane de euro pentru extinderea in Republica Moldova prin lansarea in februarie 2010 a televiziunii de stiri si business Publika TV si a portalului publik.md.

Extinderea se face cu ajutorul companiei Stiri Media Grup din Chisinau cu care Realitatea Catavencu a incheiat un parteneriat strategic pentru dezvoltarea operatiunilor de televiziune si Internet.

Totodata s-au incheiat negocierile privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al companiei online New Media Group, care cuprinde portalul de stiri in limba romana lider in Republica Moldova - unimedia.md; site-ul de stiri in limba rusa vesti.md; site-ul pentru femei ladyclub.md si regia de publicitate AdCenter.

Lansarea statiei Publika TV este planificata pentru jumatatea lunii februarie 2010.

La acest proiect participa peste 150 de jurnalisti moldoveni, experti in business si analisti politici, dar si 100 de tehnicieni.

Ieri, Sorin Ovidiu Vantu, patronul Realitatea Catavencu, a anuntat ca va renunta la operatiunile pe print, pe viitor accentul fiind pus pe televiziune si online.



Citeste si