13 Ianuarie 2010

Ce formate sunt la moda in publicitatea online



Industria de publicitate online din Romania a trecut prin unul dintre cei mai grei ani, caracterizat prin prudenta si clienti dispusi sa discute serios despre planurile pentru mediul digital. Wall-Street a analizat cele mai cautate formate in publicitatea online si tendintele pentru 2010.
Mariua Pahomi, Mediaedge:cia: Am resimtit o crestere puternica a intresului pentru campanii tip performance, firesc in vreme de criza, si pentru social media.

Laurentiu Pop, Httpool Romania: Pentru prima data in online-ul romanesc, trendul a fost setat de nevoia de comunicare si nu de disponibilitatea unui spatiu media, cum se intampla pana acum. Mixata si cu bugetul redus si nevoia de a utiliza doar mediile care ofera rezultate, tendinta generala a fost de a plati pentru actiune (click) sau pentru reach. In aceasta situatie, mixul de planning a fost si el modificat motiv pentru care nu as vorbi de cele mai cautate proiecte ci de cele mai utilizate medii de promovare: site-urile de reach si cele destinate comunitatilor, blogurile, retelele sociale, produsele de eficientizare a servirii campaniilor.

Cristi Marinescu, Splendid Interactive: Cele mai usor acceptate de catre client au fost campanile de performance, campanii cost per click, cost per lead. Din pacate din acest punct de vedere, nu am ajuns inca la maturitate, confruntandu-ne cu situatii in care ni s-au propus campanii de CPC, folosind creatii ce erau menite sa creasca brand-ul…spre exemplu.

Cititi mai multe in Publicitatea online, ca un montagne-rousse in 2009. Ce aduce 2010?



Citeste si