13 Ianuarie 2010

AdePlast a investit 0,6 mil. euro in marketing anul trecut



Producatorul de materiale de constructii AdePlast Oradea a alocat 0,6 milioane de euro activitatilor de marketing in 2009, se arata intr-un comunicat al companiei.
Suma include activitati de promovare de tipul ATL, BTL, cat si de Relatii Publice (PR) si CSR (responsabilite sociala).

Compania si-a bugetat pentru 2010 investitii in marketing de cel putin 600.000 de euro.

De asemenea, producatorul de materiale de constructii si-a prelungit contractul de comunicare cu agentia LinksPR. Astfel, firma de PR se afla in al doilea an de colaborare cu AdePlast.

Producatorul de materiale de constructii nu a comunicat pana in prezent valoarea cifrei de afaceri inregistrata anul trecut. Marcel Barbut, proprietarul companiei, estima recent o usoara crestere a businessului in 2009, comparativ cu 2008.

Adeplast a realizat afaceri de 31 milioane de euro si un profit net de 2,4 milioane de euro in 2008.

Principalii competitori ai AdePlast sunt Henkel, Baumit, Dufa, Euro MGA, Baumix si Saint-Gobain Weber.



Citeste si