19 Ianuarie 2010

Stefan Iordache, Leo Burnett: In 3 ani, 20% din profitul grupului va veni din zona digitala



La trei ani de la lansarea iLeo, Grupul Leo Burnett se extinde printr-o noua companie de comunicare interactiva, Digital Star. Grupul isi propune ca peste trei ani sa fie numarul unu pe zona digitala si sa obtina 20% din profitul cumulat din acest domeniu, a declarat pentru Wall-Street Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Noua companie s-a format prin integrarea in grupul Leo Burnett a agentiei independente de interactive Emblem, condusa de Laurentiu Dumitrescu. „A fost o trazactie bazata pe potentialul fiecarei parti, fara implicatii financiare in acest moment”, spune Iordache (foto). Actionariatul Digital Star se imparte intre Laurentiu Dumitrescu (50%) si Stefan Iordache (30%), restul de 20% revenind altor persoane cu functii cheie in grup.

Dumitrescu va ramane la conducerea Digi Star, din functia de Managing Partner. „Alaturi de Stefan si Ioana (Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group – n.r.), si cu echipa pe care am construit-o de-a lungul anilor, pornim la drum cu obiectivul clar de a intra in top 5 agentii interactive din Romania in urmatorii 3 ani si am mare incredere ca vom ajunge acolo”, spune managerul.

In cei 8 ani de la infiintare, agentia Emblem a deservit clienti precum: Banca Tiriac, UniCredit, HVB Bank, UniCredit Tiriac Bank, Piraeus Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Interamerican, Real-Hypermarket, Coty, HVB Banca pentru Locuinte sau Elancyl.

Clientii actuali ai agentiei – care provin din domenii precum financiar, retail si FMCG – se vor alatura grupului Leo Burnett. Digital Star porneste cu vechea echipa Emblem, pe care Dumitrescu (foto dreapta) isi propune sa o largeasca pana la 12 persoane, la sfarsitul anului.

In 2009, Emblem a realizat afaceri de peste 250.000 euro. Anul acesta, tinta Digital Star este dublarea cifrei de afaceri.

Cele doua agentii de interactive ale grupului, iLeo si Digital Star, vor colabora doar in privinta cumpararii de media digitala, a cercetarii de piata sau a dezvoltarii unor instrumente de masurare si analiza. Fiecare agentie va avea clientii sai si specializari fixate in functie de nevoile acestora si de competentele echipelor.

Cumpararea de spatiu media pentru clientii Digital Star se va realiza prin pool-ul de media buying Publicis Groupe Media, infiintat anul trecut de catre agentiile Starcom MediaVest, Zenith Media si Optimedia, parte din grupul international de comunicare Publicis.



Citeste si