27 Ianuarie 2010

AdWeek: JWT, agentia globala a anului



Revista AdWeek a desemnat JWT ca fiind Agentia Anului 2009, distinctie acordata pentru prima data agentiei sau unei alte companii din grupul WPP.
La nivel international, in 2009, JWT a devenit cea mai mare agentie care lucreaza pentru Microsoft – castigand proiecte pentru campaniile Bing, Microsoft Office si Microsoft One. Agentia a atras si alti clienti, printre care: Debenhams (Marea Britanie), Rimmel (Marea Britanie), Turismul Egiptean (EMEA), Schick Edge si Skintimite (Statele Unite), Walmart (Latam), Telmex (Latam), Consiliul de Tursim din Singapore (APAC ) si Sony (APAC).

La Festivalul International de Publicitate Cannes Lions din iunie, JWT a castigat 26 de trofee Lions in 10 tari, inclusiv un Grand Prix pentru campania KIT KAT “Mail” realizata de JWT Japonia.

Printre cele mai importante creatii ale anului 2009 se numara Yes, Virginia, un filmulet animat de 30 de minute realizat special pentru Macy’s cu ocazia Craciunului, care s-a difuzat pe CBS, precum si lansarea primului reality-show de afaceri interactiv din lume, al companiei Microsoft: "It’s Everybody’s Business with Jack & Suzy Welch.” Acesta a facut parte dintr-un website interactiv adresat mediului de afaceri si profesionistilor IT care conecta telespectatorii cu divertismentul, precum si cu lumea afacerilor si solutiile tehnologice.

Cu sediul central la New York, JWT este o retea globala, cu mai mult de 200 de birouri in peste 90 de tari care utilizeaza aproape 10.000 de profesionisti in marketing.



Citeste si