28 Ianuarie 2010

The Practice a comunicat 'Europeanul Anului' pentru Readers Digest



Agentia The Practice a gestionat comunicarea pentru „Europeanul Anului 2010”. Campania este prima realizata de The Practice pentru noul sau client, Reader’s Digest.
Distinctia „Europeanul Anului” a aparut in urma cu 15 ani ca o initiativa a revistei Reader’s Digest de a premia oameni obisnuiti cu personalitati remarcabile, care aleg sa se dedice comunitatii, devenind modele pentru ceilalti.

„In prima zi de lucru din ianuarie am aflat cu bucurie ca juriul format din cei 19 editori europeni ai revistei noastre, Reader’s Digest, au atribuit pentru prima data titlul Europeanul Anului unui roman - Iana Matei. Ca oameni de presa, ne-am dat seama ca o asemenea distinctie merita sa fie comunicata pe masura, iar Iana merita recunoastere in tara ei, asa ca ne-am hotarat sa incredintam proiectul „Europeanul Anului” firmei The Practice, Agentia Anului in Romania”, a declarat Anca David Titorov, redactor-sef al revistei Reader’s Digest Romania.

Mesajele campaniei au fost gandite in jurul ideii „eroii de langa noi” – acei oameni pe cat de normali, pe atat de exceptionali, care chiar daca nu intra in cartile de istorie, reusesc sa isi ajute semenii. Conceptul a urmarit sa puna in lumina activitatea romancei Iana Matei (foto) – femeia care, in 11 ani de lupta impotriva traficului de fiinte umane, a reusit sa salveze nu mai putin de 420 de tinere victime, recuperandu-le din mainile traficantilor si oferindu-le posibilitati de reabilitare.

Echipa implicata in acest proiect este alcatuita din reprezentantii Reader’s Digest: Anca David Titorov, Redactor Sef si Bogdan Vasile, Country Manager, si reprezentantii The Practice: Raluca Andreescu, PR manager, Andreea Pavel, PR executive, Gabriela Lungu, managing partner, Oana Bulexa, client service director.



Citeste si