2 Februarie 2010

Importatorul tiglelor Gerard si-a bugetat 0,23 mil. euro pentru marketing



Final Distribution, importatorul tiglelor metalice premium Gerard, si-a bugetat pentru 2010 investitii in marketing de 235.000 de euro, de doua ori mai mult decat anul trecut.

Cea mai mare parte a bugetului se va axa pe activitatile de PR (relatii publice) si comunicare pentru produsele din portofoliu, obiectivul principal fiind cresterea notorietatii brandurilor din portofoliu.

Final Distribution a demarat in ianuarie o campanie de rebranding, care se va finaliza in aprilie cu schimbarea identitatii vizuale a companiei.

„Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pe care o avem la anumite categorii”, spune Dan Mircescu, directorul general al companiei.

Reprezentantii Final Distribution estimau in decembrie ca vanzarile de tigle marca Gerard vor atinge 4,5 milioane de euro pana la sfarsitul lui 2009.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 5,6 milioane de euro in 2008 si un profit net de 0,55 milioane de euro.

Principalii jucatori pe piata tiglelor destinate segmentului premium sunt Final Distribution, Decra si Metrotile.



Citeste si