2 Februarie 2010

Directorul de marketing al Heineken, la sefia Strauss. Inlocuit de fostul marketer de la Vodafone



Marius Melesteu, directorul de marketing al Brau Union Romania - Heineken, a fost numit director general al Strauss Romania. Functia sa in cadrul Heineken a fost preluata de Paul Markovits, fostul director de marketing al Vodafone, au declarat, pentru Wall-Street, surse din piata de publicitate.
Update: Oficialii Strauss au confirmat printr-un comunicat de presa numirea lui Marius Melesteu, la cateva ore dupa ce stirea a fost publicata pe Wall-Street.ro.

Oficialii Heineken au confirmat plecarea lui Marius Melesteu, urmand sa faca un anunt oficial in perioada urmatoare. Contactat de Wall-Street, Paul Markovits (foto dreapta) a refuzat sa comenteze.

Paul Markovits are o cariera de 15 ani in marketing, dintre care 12 in diverse pozitii in cadrul P&G (1995-2007) si un an si jumatate la conducerea operatiunilor de marketing ale Vodafone Romania. Din noiembrie 2008 a devenit partener in cadrul companiei de consultanta The Network, gestionand in paralel start-up-ul Time 2 Talk, cu activitati in marketing si comunicare.

Marius Melesteu (foto stanga) a fost director comercial si apoi director de marketing la Heineken Romania (2005-2009). Anterior a ocupat functiile de brand manager si sales manager la Unilever Romania, precum si cea de country manager la Unilever Belgrade. Melesteu va prelua conducerea Strauss Romania, dupa ce fostul director general, Matanya Schwarts, a parasit compania in septembrie 2009. Conducerea interimara a fost asigurata de catre Avraham Ben Baruch. In luna ianuarie, Strauss a numit un nou director de marketing, in persoana lui Razvan Mircea (ex-Vel Pitar si Star Foods).



Citeste si