10 Februarie 2010

Contul de media al Unilever Europa de Vest, de 800 mil. euro, merge la Mindshare



Mindshare, reteaua globala de marketing si media, a castigat contul de media pe Europa de Vest al Unilever, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul FMCG-ului la nivel mondial, anunta Brandrepublic.
Contul de media al Unilever Europa de Vest, in valoare de aproximativ 800 mil. euro, este unul dintre cele mai importante in sectorul FMCG, doar Marea Britanie atragand in 2009 170 mil. euro.

De asemenea, Mindshare a castigat si contul Unilever pentru America de Nord, in valoare de 583 mil. euro.

Printre agentiile care au participat la pitch-ul global s-au numarat Initiative, care a castigat contul Unilever pentru America Latina, Rusia si Mexic, respectiv PHD, care a pastrat contul pe Europa de Est si China.

Unilever a anuntat o scadere a vanzarilor in Europa de Vest de 4,2%, in T4 din 2009, pana la 2,86 mld. euro.

Mindshare este o retea internationala de media si marketing cu o cifra de afaceri de peste 23 mld. dolariD (sursa RECMA). Reteaua cuprinde 97 de birouri in 67 de tari din SUA, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si zona Asia-Pacific. Mindshare este parte din grupul WPP, cel mai puternic grup de servicii de comunicare la nivel mondial, cu o cifra de afaceri de 63.5mld (sursa RECMA).

In Romania, printre clientii Mindshare se numara companii precum Unilever SCE, Cosmote, Germanos, LG, Groupe SEB, ABN AMRO, Flamingo International, Premium Lubricants.



Citeste si