19 Februarie 2010

Mediaedge:cia a castigat contul de comunicare al Bacardi, de 200 mil. dolari



Mediaedge:cia a castigat contul de comunicare al producatorului cubanez de bauturi Bacardi, evaluat la 200 mil. dolari, anunta Brandrepublic.
Initial, agentia a fost aleasa pentru a gestiona strategia de comunicare la nivel global pentru Bacardi rum, insa va lucra si pentru alte branduri din portofoliul producatorului precum Grey Goose si Martini.

Pe de alta parte, contul de media planning&buying va continua sa fie administrat de Universal McCann in majoritatea tarilor, inclusiv Marea Britanie.

Printre brandurile din portofoliul Bacardi mai fac parte Bombay Sapphire, Dewar's whisky si Eristoff vodka.

In Romania distributia Bacardi este asigurata de compania BDG Import.

Printre clientii Mediaedge:cia in Romania se numara BCR, Altex, Colgate-Palmolive, Danone, Xerox, Plus, Bricostore. La nivel globa, MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.



Citeste si